Проєкти
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
об’єктів
Загалом за майже 20-річну історія компанія реалізувала понад 500 проєктів в Україні та сусідніх країнах.
У сезоні 2021, напередодні війни, компанія досягла найбільш визначних результатів за всю історію розвитку. За один рік було відновлено майже 900 кілометрів доріг та 50 мостів, випущено майже 4 млн тонн асфальтобетонних сумішей. Капітальні інвестиції сягнули 1,5 млрд грн. Мережа виробництв збільшилась до 26 баз та 18 сучасних АБЗ. Відкрито 4 нових заводи. У Павлограді запущений найбільший у країні АБЗ потужністю 360 тонн на годину. Потужність виробництва зросла до 4,2 тисяч тонн на годину. Парк техніки збільшився до 2,5 тисяч одиниць.
За 2021 рік компанія реалізувала понад 100 проєктів у 13 регіонах та Молдові.
Найбільші з них: пемонт Дороги єдності М-30 «Стрий-Ізварине», будівництво Швидкісної траси Н-31 «Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка», ремонт Об’їзної дороги міста Харків, будівництво Південного обходу міста Дніпро, будівництво Об’їзної дороги міста Трускавець, ремонт Траси Н-12 «Суми-Полтава», капітальний ремонт Проспекту Степана Бандери у Києві, відновлення Швидкісної траси з Києва до міжнародного аеропорту Бориспіль, капітальний ремонт Траси М-14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ», реконструкція злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту «Херсон».
У 2021 році відкрита нова злітно-посадкова смуга в аеропорту «Одеса». Масштабний проєкт було реалізовано протягом 2 років.
У 2022-2023 роках під час війни компанія в менших об’ємах, але продовжила діяльність. З початком деокупації північних та східних регіонів України компанія розчищає автошляхи, ремонтуємо так звані «дороги життя». Облаштовує об’їзди та переправи поруч зі зруйнованими мостами. Будує для військово-повітряних сил та протиповітряної оборони. Зводить захисні споруди для енергетичних об’єктів. Відновлює зруйновану інфраструктуру.
Найбільші проєкти 2022 року - на Київщині, де компанія відновила повноцінну логістику із Заходу на Схід. Із західної сторони столиці відбудувано міст через Ірпінь на трасі Київ-Чоп. Це перший в країні великий інфраструктурний об’єкт, капітально відновлений з початку війни. Зі східної стороні столиці відбудувано міст через річку Трубіж на трасі Київ-Харків.